Gæster i klubben

Efter klubbens summemøde i fredags, blev det aftalt at reglerne for anvendelse at klublokalerne på skolen skulle præciseres, så der ikke var nogen tvivl om hvornår gæster var velkommen på besøg i klubben, og hvornår de ikke var velkommen….

Det eneste tidspunkt gæster er velkommen i klubben er, når klubhusudvalget inviterer til et arrangement og selv er tilstede…dvs, klubaften, poker, landskampe, Champions League m.m. eller hvis Bestyrelsen (klubben) inviterer til Oktober Cup, familie dag eller aften arrangement til Mosede Cup,

Alle andre arrangementer er lukket land for gæster uden undtagelser.
Hvis man har behov for at tage i klubben efter en kamp og evt. fejre en sejr m.m., så er gæster IKKE velkommen, det betragtes som et lukket arrangement i MBK.

Aftalen er, at fra dags dato efterleves reglerne af ALLE. Hvis dette ikke overholdes, vil der komme sanktioner fra bestyrelsens side til de involveret og udelukkelse af klubben kommer på tale….