Mosede Boldklub af 1987

Velkommen til Mosede Boldklub. Klubben startede op i foråret 1987 og i dag har klubben 3 senior hold, 1 oldboys og 2 veteran hold.

Det der er kendetegnende for klubben er, at det hyggelige samvær og det sociale altid skal være i højsædet. Klubbens medlemmer bakker op om alle hold og der er altid en fantastisk stemning og  mange mennesker til klubbens hjemmekampe.

——————————————————————————————

5 februar – Der indkaldes til ordinær generalforsamling i Mosede Boldklub torsdag d. 7 marts kl. 18.30. Den afvikles i klublokalet i kælderen på Mosede skolen.

4 november – Til afslutningsfesten 2023 i lørdags, blev en vigtig pokal overrakt af formanden Brian Bertelsen

Årets MBK blev tildelt Mikkel Eldrup for sit store arbejde for klubben og seniorafdelingen.

19 september – Der er Oktober Cup lørdag d. 14/10 kl 09.00 på Gonzo Park.

Det er et internt stævne med blandede hold fra alle klubbens afdelinger.
Senior 1 spiller kl 13.00 hjemme efter stævnet, så hvis man skal spille den kamp kan man selvfølgelig ikke deltage.
Der bliver grillet hele dagen, så hvis man ikke er med til stævnet, så kom alligevel og støt op.

Tilmelding for at spille fodbold til stævnet, skal ske på en SMS til Mads Rønning på 53610393, husk at skrive dit navn i SMS`en

13 juni – Power EL Cup afvikles i denne weekend lørdag d. 17 juni, hvor der spilles kampe hele dagen.

Veteran puljen spiller om formiddagen fra kl. 9.00 og senior-puljerne spiller om eftermiddagen med start fra kl. ca. 12.00.

Der vil dagen igennem være mulighed for at købe øl, sodavand, kildevand, bøfsandwich,
Grillpølser og pommes frites til fornuftige priser.
Vi håber at rigtig mange medlemmer og deres familier, vil bakke op om arrangementet og kigge forbi i løbet af dagen (eller hele dagen)

6 februar – Der indkaldes til ordinær generalforsamling på Mosedeskolen i klublokalet Torsdag d. 2/3 2023 kl. 18.30.

7 november – Til afslutningsfesten 2022 i lørdags, blev bla. 2 vigtige pokaler overrakt af formanden Brian Bertelsen

Årets MBK blev tildelt Mads Rønning for sit store arbejde for klubben og seniorafdelingen.

Æresmedlem af Mosede Boldklub blev tildelt til Jan Sørensen for sit store arbejde i klubben i diverse udvalg og bestyrelsen gennem næsten 30 år i Mosede Boldklub

23 maj 2022– Der skal lyde et stort tillykke til Oldboys, som med en sejr på 5-0, genvandt pokalmesterskabet

15 juni 2021– Stort tillykke til oldboys som vandt pokalmesterskabet 2021 efter en sikker sejr på 6-0 over Hundige BK

16 juni 2019– Oldboys 7 mands holdet vinder sjællandsmesterskabet – stort tillykke til hele holdet